Solarmax 2

Ovladání

mysmys2

Popis

Máme tu další skvělé pokračování hry Solarmax. V této hře je vaším úkolem kolonizovat prázdné a nepřátelské planety. Ovšem pozor, nepřítel dělá to samé, proto musíte vymyslet lepší taktiku a být rychlejší. V některých úrovních můžete využívat portálů a jiných staveb.

Solarmax 2

Komentáře

Podobné hry

Solarmax
100%
Solarmax

Hra Solarmax vás zavede do hloubi vesmíru. Vaším úkolem bude vyrážet na dobyvatelské expedice z domovské planety a pozvolna kolonizovat dosud neobsazená vesmírná tělesa. Háček je v tom, že nejste ve vesmíru sami, a tak budete muset svádět líté souboje s protivníky o jeho ovládnutí.
Královská Odysea
100%
Královská Odysea

Pokuste se vybudovat co nejlepší armádu a porážejte nepřátelská vojska této hry online. Je třeba najímat vojáky, kterým posléze zajistíte výcvik a poté - hurá do bitvy. Po každém vítězství dostanete pochopitelně odměnu v podobě určitého počtu zlaťáků. Dokážete ovládnout všechna dostupná území?
Galaxy Siege 3
86%
Galaxy Siege 3

Galaxy Siege 3 je dalším dílem populární hry, ve které se opět vydáte do hlubokého vesmíru. Tam na vás bude čekat spousta monster, se kterými budete bojovat o přežití a zároveň se pokusíte najít co nejvíce krystalů a dalších cenností. Svoji loď si můžete kompletně přestavět podle vašeho gusta, jediné co vás bude limitovat je stavební plocha a omezený rozpočet, který můžete navýšit po každé misi. Pro získání kvalitnějšího vybavení je potřeba navštívit obchod, nebo zkusit domácí výrobu z drahokamů, které občas ulovíte na svých cestách po galaxii.

© Gamesnici.cz 2011, Design and Hosting by © Webmont.cz