Solarmax 2

Ovladání

mysmys2

Popis

Máme tu další skvělé pokračování hry Solarmax. V této hře je vaším úkolem kolonizovat prázdné a nepřátelské planety. Ovšem pozor, nepřítel dělá to samé, proto musíte vymyslet lepší taktiku a být rychlejší. V některých úrovních můžete využívat portálů a jiných staveb.

Solarmax 2

Komentáře

Podobné hry

Solarmax
100%
Solarmax

Hra Solarmax vás zavede do hloubi vesmíru. Vaším úkolem bude vyrážet na dobyvatelské expedice z domovské planety a pozvolna kolonizovat dosud neobsazená vesmírná tělesa. Háček je v tom, že nejste ve vesmíru sami, a tak budete muset svádět líté souboje s protivníky o jeho ovládnutí.
Galaxy Siege 3
86%
Galaxy Siege 3

Galaxy Siege 3 je dalším dílem populární hry, ve které se opět vydáte do hlubokého vesmíru. Tam na vás bude čekat spousta monster, se kterými budete bojovat o přežití a zároveň se pokusíte najít co nejvíce krystalů a dalších cenností. Svoji loď si můžete kompletně přestavět podle vašeho gusta, jediné co vás bude limitovat je stavební plocha a omezený rozpočet, který můžete navýšit po každé misi. Pro získání kvalitnějšího vybavení je potřeba navštívit obchod, nebo zkusit domácí výrobu z drahokamů, které občas ulovíte na svých cestách po galaxii.
Keeper of the Grove 3
94%
Keeper of the Grove 3

Braňte svoje drahokamy před nejrůznějšími nestvůrkami, které se vám je ve hře Keeper of the Grove 3 budou snažit ukrást. Jako dokonalá obrana poslouží čtyři typy věží, které dle vlastní úvahy rozmístíte na předem vyznačená místa a poté je můžete i vylepšovat. Celá hra je velmi příjemně zpracovaná a nabízí velmi vstřícně nastavenou obtížnost, které bude pro každého hráče výzvou, ale přesně není laťka nasazená přespříliš vysoko.

© Gamesnici.cz 2011, Design and Hosting by © Webmont.cz