FWG Knight

Ovladání

wasd
K
speciální útok
J
útok

Popis

Vyražte v sedle svého koně do zuřivé vřavy a řežte jednoho nepřítele za druhým, ať hlavy a končetiny létají vzduchem. Hraje se na co nejvíce obětí a tak záleží jen na vás, jak dlouho přežijete.

FWG Knight

Komentáře

Podobné hry

Královská Garda
100%
Královská Garda

Royal Guard patří mezi vynikající obranné hry, ve kterých s udatným hrdinou vzdorujete přesile nepřátel. Tentokrát budete vybaveni pouze lukem a šípy a budete muset odolat náporům nejrůznějších příšer a monster. Váš hrdina bude postupně získávat zkušenost a tím pádem i nové magické dovednosti, za vystřílené zlato potom mezi jednotlivými koly dostanete možnost vylepšit svoje střelecké schopnosti. Vždy dobře vybírejte, kam budete směřovat vaše investice neboť nepřátelé budou stále silnější a zákeřnější. Navíc v každém kole hry Royal Guard máte na výběr zde tří obtížností, od nichž se bude odvíjet síla nepřátel a také vaše odměna.
Bohové Arény
100%
Bohové Arény

A je tu další vynikající hra z prostředí bojové arény, v níž gladiátoři budou svádět souboje na život a na smrt. A nejen to. Nejprve bude potřeba se na boj v aréně pořádně připravit, což bude obnášet putování po krajině, získávání vybavení a zkušeností, či rekrutování dalších členů do vaši bojové party. Ta musí být správně vyvážená, aby dokázala ustát souboj proti libovolné přesile nepřátel s nejrůznějšími bojovými schopnostmi. Tou pověstnou třešničkou na dortu potom ve hře Gods of Arena bude souboj v Koloseu před tisícovkami běsnících diváků prahnoucích po krvi.
Obrana Žaludů
100%
Obrana Žaludů

U této hry online se stanete malou zrzavou veverkou, která za každou cenu musí ubránit svoje oříšky. K tomu budete mít k dispozici několik střelných zbraní, opevnění a případně i miny. A to vše jen proto, abyste ve hře Defend your nuts úspěšně odrazili útok všech nenechavců, kteří touží po vaší pochoutce.

© Gamesnici.cz 2011, Design and Hosting by © Webmont.cz - kontakt