Cesta do Říma

Ovladání

mysmys2

Popis

Jedno rčení říká, že všechny cesty vedou do Říma. Jak tomu bylo doopravdy vám může být jedno, protože na vás čeká úkol tyto cesty doopravdy vybudovat. K dispozici budete mít několik dělníků, kteří pro vás budou pracovat a jim se musíte postarat o materiál jídlo a další potřeby. Aby jste na své misi uspěli, budete u hry Cesta do Říma potřebovat spoustu správných rozhodnutí, které musí přijít velmi rychle.

Cesta do Říma

Komentáře

Podobné hry

Šneček Bob
71%
Šneček Bob

Pusťte se se šnečkem Bobem do této online hry, v níž na vás ve dvaceti kolech čeká dobrodružná cesta za novým domovem. Ten starý zlikvidovaly bagry a buldozery a najít nové místo chvíli potrvá. A hlavně, cesta bude dlouhá, nebezpečná a plná nástrah na každém kroku. Jestli se vám je povede všechny zdolat, bude vám odměnou váš nový domov v ráji.
Prokletý poklad
100%
Prokletý poklad

Dokážete ubránit magické krystaly před spoustou cizinců, kteří se jich chtějí zmocnit? Krystly jsou dobře schované a vede k nim dlouhá cesta, kterou je potřeba bránit, aby žádný ze zlodějů nemohl uloupit to, co je vaše. U hry Prokletý poklad si budete moct vybrat ze tří typů obranných věží, z nichž každá se dá postavit jen na specifickém podloží, což bude značně omezovat vaši obrannou strategii.
Hrdina oceánu 2
100%
Hrdina oceánu 2

Ponořte se pod hladinu moře v malé žluté ponorce a vydejte se na dlouhé bloudění mezi spletitými podmořskými útesy. Vašim jediným cílem je najít poklad v každém z mnoha kol, ale cesta k němu bude velmi obtížná. Setkáte se s podmořskými příšerami, zavelenými chodbami i nevybuchlými minami, díky kterým si můžete prorazit cestu ke svému cíli. Jako bonus na vás v každém z kol čekají schované tři žluté hvězdičky, které představují bonusové ocenění vaší dlouhé cesty.

© Gamesnici.cz 2011, Design and Hosting by © Webmont.cz