Shape Fold Aniimals

Ovladání

mysmys2

Popis

Další díl této oblíbené hry autoři trefně pojmenovali Shape Fold Aniimals. A jak už název napovídá, tentokrát to bude celé o zvířátkách. Právě ty budete skládat v každém kole z propojených dílků do předkresleného obrazce. Tentokrát to nebude ani moc těžké a bude stačit si s obrázky jenom trochu pohrát. Zvládnete hru Shape Fold Animals dohrát až do konce?

Shape Fold Aniimals

Komentáře

Podobné hry

Shape Shifter 2
80%
Shape Shifter 2

U online hry na vás čeká zapeklitá cesta se třemi zvířecími kamarády. Jejich putování bude plná nástrah a nebezpečí a vašim úkolem je bude touto strastiplnou cestou bez úhony provést. Každé zvířátko má trochu jiné vlastnosti a přednosti a proto se v průběhu hry budete muset podle potřeby přeměňovat do vhodné zvířecí podoby, která dokáže proniknout malou škvírkou, vyskočit do nebeských výšin a nebo projevit ohromnou sílu a odolnost.
Untangle
0%
Untangle

V této hře na vás čeká 17 velkých geometrických obrazců, které mají jednu čáru přes druhou. Vašim úkolem bude pohybovat body tak, aby se žádná čára nekřížila s jinou. Teprve pak postoupíte do dalšího kola.
Coloruid
71%
Coloruid

Ve hře Coloruid si budete hrát s barvičkami a snažit se obarvit celou hrací plochu na jednu jedinou barvu. K vaší smůle máte pouze omezený počet tahů a tak budete muset pořádně zapojit šedou kůru mozkovou, aby jste každé z šestnácti kol úspěšně vyřešili. Zvládnete je všechny? Pokud ano, pochlubte se dole v diskuzi.

© Gamesnici.cz 2011, Design and Hosting by © Webmont.cz - kontakt