Dračí pěst 3

Ovladání

sipkywasd
1
úder hráč 2.
U
speciální zbraň hráč 1.
Y
kop hráč 1.
T
úder hráč 1.
2
kop hráč 2.
3
speciální zbraň hráč 2.

Popis

Dračí pěst 3 je chytlavá bojová hra, ve které se můžete utkat s mnoha nepřáteli nebo klidně i se svým skutečným kamarádem. Ve hře můžete používat několik chvatů a záleží jen na vás, jak moc dobře se dokážete krýt před nepřátelskými údery. Detailní ovládání je popsáno ve hře pod položkou OPTIONS/CONTROLS.

Dračí pěst 3

Komentáře

Podobné hry

Barons Gate 2
100%
Barons Gate 2

U hry Barons Gate 2 na vás čeká další výprava mezi příšery do temného podzemí. Tentokrát budete putovat k dračí sluji, abyste se pokusili osvobodit vašeho kamaráda, kterého unesl strašlivý drak. Na své pouti se setkáte se spoustou krvelačných příšer a bojovníků, kteří se vás pokusí zastavit a zneškodnit. Budete muset bojovat opravdu tvrdě a dávat si pozor na nejrůznější pasti a nástražné systémy, které by vás mohli snadno zabít. Zároveň se pokuste využít každé příležitosti k nákupu lepšího vybavení, na které je ovšem potřeba nejprve nasbírat dostatek peněz.
Twin Shot 2
95%
Twin Shot 2

Twin shot 2 je výborná skákací hra, v níž se vydáte do oblak, kde se střetnete se spoustou prapodivných tvorů. Pro postup do dalšího kola je potřeba všechny tyto tvory vystřílet a nenechat si od nich vzít všechny vaše životy. Šípy, které střílíte, můžete také využít jako schody. Hru Twin shot 2 si můžete na jednom počítači zahrát i ve dvou hráčích.
Jim miluje Marii
74%
Jim miluje Marii

Jim a Marie jsou zamilovaný pár, který by chtěl být stále spolu. V cestě jim však stojí mnoho překážek, od špatné macechy přes nebezpečného otce, až po ostnatý terén. Pokuste se jim proto pomoci a v každém levelu je dostaňte k sobě. Často budete muset vzájemně spolupracovat, takže je hra vhodná i pro dva hráče.

© Gamesnici.cz 2011, Design and Hosting by © Webmont.cz