Heat Rush Future

Ovladání

sipkywasd
X-N
turbo
C
změna barvy auta

Popis

Představu o tom, jak budou probíhat automobilové závody v blízké budoucnosti si můžete udělat u hry Heat Rush Future. Nad možná zemí budou poletovat obrovské stroje, ale na silnici se vůbec nic nezmění a tak pro dosažení co nejlepšího času bude potřeba mít neustále nohu na plynu a kličkovat mezi ostatními auty a motorkami. V cíli samozřejmě čeká spousta odměn, ale jen pro ty nejrychlejší z vás.

Heat Rush Future

Komentáře

Podobné hry

Kingdom Rush
100%
Kingdom Rush

V této strategické obranné hře ubraňte své království před nájezdy orků, skřítků a dalších ďábelských stvoření. K dispozici budete mít celou řádu různých věží a vylepšení.
Kingdom Rush Frontiers
67%
Kingdom Rush Frontiers

Druhé pokračování skvělé hry Kingdom Rush je zde! Tentokrát nese přízvisko „Frontiers“ (hraničáři) a těšit se můžete na opravu brutální pařbu! Opět můžete mít v každém kole hrdinu, kterého je možné vylepšovat, navíc hra nabízí opravdu nemalé množství hrdinů. Lehce se změnily i stavby, které vypadají v pozdějších úpravách jinak a nabízí i nové možnosti. Nově jsou interaktivní samotné úrovně, kdy vám mohou pomáhat například piráti. Rozhodně si nenechte tento díl ujít!
Earn to Die 2012 Part 2
87%
Earn to Die 2012 Part 2

Je to tady, konečně po dlouhé době je tu další pokračování této skvělé brutální hry! Svět je zahalen krvelačnými zombie a vy si můžete zachránit krk tím, že se dostanete co nejrychleji na vojenskou základnu, kde na vás bude čekat letadlo. Nebude to vůbec snadné, budete muset zdolávat náročný terén a hordu zombie. Začínáte s hasičským vozem, který budete muset upravit, abyste se dostali na checkpoint. Postupem hry budete moci otevřít další dvě vozidla, s kterými si užijete spousty zábavy. Zvládnete projet tímto šíleným peklem?

© Gamesnici.cz 2011, Design and Hosting by © Webmont.cz