Kategorie taktika

Gangsterempire
50%
Gangsterempire

Registruj se a vládni svému impériu, staň se nejobávanějším zločincem. Dosáhni gangsterského vrcholu slávy. Buduj si důvěru nebo zrazuj přátele, je jen na tobě jakou stranu si vybereš. Tak neváhej a přidej se ještě dnes.
Angry Defender
67%
Angry Defender

Tak trochu jako malý princ si budete připadat na své miniaturní planetce, která se co nevidět ocitne pod palbou nejenom pekelných příšerek. Vašim úkolem ve hře Angry Defender tak nebude nic jiného, než-li svůj svět před náporem útočníků ochránit a zabránit jeho zničení. Kromě běžných zbraní, které si budete moct po každé zvládnuté bitvě nakoupit a vylepšit budete mít také k dispozici i několik kouzel, jenž vás občas zachrání od nejhoršího.
Meče a Sandály 3
78%
Meče a Sandály 3

Meče a Sandály 3 je dalším pokračováním populární bojové flashovky, který plynně navazuje na předchozí díly. Vytvořte si svého gladiátora, různě ho vylepšujte a pokuste se porazit v soubojích na život a na smrt všechny vaše soupeře v aréně.
Ledové ostrovy
89%
Ledové ostrovy

Báječná hra Ledové ostrovy je bojová strategie, ve které budete s vikingy bojovat proti nepřátelům, kteří zajaly do ledových klecí vaše kamarády na několika malých ostrovech. Vysílejte vaše bojovníky do boje a pokuste se osvobodit všechny vaše přátele.
DiceWars
92%
DiceWars

Tohle je naprostá bomba. Vašim úkolem bude ovládnout celý svět rozdělený mezi 2 - 8 zemí, z nichž jednu ovládáte vy. Na každém území je určitý počet kostek, kterýma při útoku hodíte proti nepřátelovým kostkám a vyšší vyhrává. Hraje se na kola, dokud se nenajde vládce světa.
Smrtící RPG - Válka začíná
94%
Smrtící RPG - Válka začíná

Ve hře Smrtící RPG - Válka začíná bude osud celého království viset na vlásku. Poslední možnou obranou proti nemrtvým je váš hrad zasazený v hlubokých lesík, kde se začne odehrávat vaše slavná cesta k moci. Budete najímat bojovníky, vylepšovat jejich schopnosti a shánět pro ně lepší vybavení, aby jste se společně mohli vydat na bitevní pole, kde svedete nesčetné množství bitev, dokud celou zemi neosvobodíte.
Útoky elementů
60%
Útoky elementů

Připravte se na útoky elementů, kteří se budou snažit proniknout skrze vaši obranu. Země, voda, oheň a vzduch. Všechny tyto živly sehrají významnou roli, protože jejich odolnost a náchylnost mezi sebou navzájem bude určovat převahu na bojišti a tak bude vybudování těch správných obranných věží alfou a omegou celé hry. Pokud se vám podaří zlikvidovat všechny útočníky, dostanete před dalším bojem možnost výzkumu a vylepšíte tak efektivitu jednoho z vašich živlů, který bude v následující bitvě hrát hlavní roli.
Děsivé dobívání
50%
Děsivé dobívání

U této hry na vás čeká boj s barbarskými hordami, které se dostaly na vaše území a touží ho ovládnout. Dříve než se do nich pustíte, budete mít přesně 1 minutu na to, abyste trochu vylepšili ekonomiku svého království a mohli si naverbovat víc vojáků. Poté už nezbývá, než-li se vrhnout do boje na život a na smrt. Svoji armádu můžete podpořit pomocí kouzel a získat tak významnou převahu na bojišti. Taktickou variantou je i hromadný úprk, vyléčení a doplnění vojska a poté se můžete pokusit o další zteč.
War Thunder
67%
War Thunder

War Thunder je jedinečná válečná hra, díky které si budete moci vyzkoušet svoje bojové a taktické schopnosti. Pečlivě vyhodnoťte, zdali klást důraz na letectvo, pozemní jednotky nebo námořnictvo! Jedině tak se z vás stane obávaný velitel, před kterým se každému protivníkovi roztřesou kolena.
Mainlands Wars
75%
Mainlands Wars

Pro všechny dobyvatele a nejen pro ně je tady další skvělá hra Mainlands Wars. V celkem 18 kolech se budete snažit ovládnout svět a získat všechny teritoria na mapě. Kromě neustálého vysílání vojsk do boje si na svém území také můžete trochu zlepšit jeho ekonomiku pro zvýšení bojeschopnosti, nebo peníze raději investovat do speciálních dovedností. Pokud chcete být ve hře maximálně úspěšní, budete muset postupovat velmi rychle, abyste se vešli do časového limitu.
Might & Magic Heroes Online
87%
Might & Magic Heroes Online

Vůbec poprvé se klasický herní koncept hry série Heroes kombinuje s prvky her žánru MMORPG. Zahrajte si s přáteli epické dobrodružství a staňte se skutečným hrdinou světa Ashan!
Zombie Fight Club
91%
Zombie Fight Club

U hry Zombie fight club vstoupíte do krvavé arény, ve které probíhají tajné a nezákonné souboje zombií. Vaše krvelačné monstrum si můžete vylepšit za pomocí různých implantátů, které dokáží zvyšovat bojové schopnosti. Najít tu vhodnou kombinaci může někdy chvilku trvat, protože soupeři budou nejenom odolní, ale také zcela nelítostní.
Načíst další hry

© Gamesnici.cz 2011, Design and Hosting by © Webmont.cz