Kategorie kulečník

Billiard Blitz Hustle
86%
Billiard Blitz Hustle

Velmi kvalitně propracovaný kulečník, ve kterém si přijdou na své jak pokročilí hráči, tak úplní začátečníci. Nejdříve si zahrajte cvičnou hru bez protivníka a poté už se můžete rovnou vrhnout na hru s protivníky, kteří vás mailem vyzvou na souboj. Pokud budete mít potřebný finanční obnos, tak si můžete zahrát turnaj o bronzový, stříbrný a zlatý pohár. Podaří se vám vyhrát všechny tři turnaje a získat kompletní sadu 12 trofejí?
Power Pool 2
67%
Power Pool 2

Ve druhé pokračování této skvělé hry na vás čeká spousta inovací, především v různorodých tvarech hracích stolů. Vaši úkolem bude opět natlačit co nejrychleji všechny červené koule do děr a využívat při tom systém bonusů, které hra nabízí.
Power Pool
83%
Power Pool

Není kulečník jako kulečník. U tohoto na vás čeká nejen netypický počet děr ve stole, ale i spousta překvapení, co se jednotlivých koulí týká. Budou měnit velikost, vytvářet speciální efekty a spoustu dalších triků. A vaší snahou je bude všechny dostat do děr.

© Gamesnici.cz 2011, Design and Hosting by © Webmont.cz - kontakt