Kategorie Strategie

Královská Odysea
100%
Královská Odysea

Pokuste se vybudovat co nejlepší armádu a porážejte nepřátelská vojska této hry online. Je třeba najímat vojáky, kterým posléze zajistíte výcvik a poté - hurá do bitvy. Po každém vítězství dostanete pochopitelně odměnu v podobě určitého počtu zlaťáků. Dokážete ovládnout všechna dostupná území?
Galaxy Siege 3
86%
Galaxy Siege 3

Galaxy Siege 3 je dalším dílem populární hry, ve které se opět vydáte do hlubokého vesmíru. Tam na vás bude čekat spousta monster, se kterými budete bojovat o přežití a zároveň se pokusíte najít co nejvíce krystalů a dalších cenností. Svoji loď si můžete kompletně přestavět podle vašeho gusta, jediné co vás bude limitovat je stavební plocha a omezený rozpočet, který můžete navýšit po každé misi. Pro získání kvalitnějšího vybavení je potřeba navštívit obchod, nebo zkusit domácí výrobu z drahokamů, které občas ulovíte na svých cestách po galaxii.
Keeper of the Grove 3
95%
Keeper of the Grove 3

Braňte svoje drahokamy před nejrůznějšími nestvůrkami, které se vám je ve hře Keeper of the Grove 3 budou snažit ukrást. Jako dokonalá obrana poslouží čtyři typy věží, které dle vlastní úvahy rozmístíte na předem vyznačená místa a poté je můžete i vylepšovat. Celá hra je velmi příjemně zpracovaná a nabízí velmi vstřícně nastavenou obtížnost, které bude pro každého hráče výzvou, ale přesně není laťka nasazená přespříliš vysoko.
Janes Reality
83%
Janes Reality

Dalším oborem, ve kterém se Jane chce prosadit je developerská a realitní činnost. Začíná proto nakupovat levné pozemky a stavět na nich malé rodinné domky určené k pronájmu. Zároveň se musí postarat o elektrárnu a vodárnu, aby lidé v domcích měli zajištěny základní pohodlí.
Meče a Sandály 3
79%
Meče a Sandály 3

Meče a Sandály 3 je dalším pokračováním populární bojové flashovky, který plynně navazuje na předchozí díly. Vytvořte si svého gladiátora, různě ho vylepšujte a pokuste se porazit v soubojích na život a na smrt všechny vaše soupeře v aréně.
Age of Defense 3
67%
Age of Defense 3

U této online hry na vás čeká spousta válčení, které si užijete ve všech možných dobách. Na počátku na vás bude čekat pouze bojovník s prakem a kyjem, s nimiž budete muset zvítězit v prvních konfliktech. Dále už bude pouze na vás, kudy povedete svůj výzkum jednotek. Nebude to vůbec jednoduché, neboť u hry Age of defense 3 na vás čekají hned dva vylepšovací stromy. V prvním z nich budete získávat bojové jednotky a ve druhém pro změnu speciální dovednosti pro každého válečníka.
Cesta do Říma 3
96%
Cesta do Říma 3

I v dalším pokračování této hry na vás čeká nelehký úkol. Budete muset obnovit pustinu zničenou válkou a udělat z ní opět prosperující kraj. V první řadě budete muset sehnat dostatek stavebního materiálu a jídla, aby jste měli z čeho opravovat rozbité cesty a rekonstruovat spálené budovy. Pokud se vám to všechno povede, tak možná dojdete až do Říma.
 Cesta do Říma 2
89%
Cesta do Říma 2

Druhý díl herní série Cesta do Říma konečně přichází a nyní si ho můžete vychutnat v plné jeho kráse. Vašim úkolem opět bude postavit cestu do Říma a to pouze ze zdrojů, které naleznete v nejbližším okolí. A tak budete shánět dřevo, jídlo, kamení a další suroviny, abyste postavili cesty a mosty podle plánu. Také se budete muset vypořádat popadanými překážkami, stavbou nových a výkonnějších budov a to vše v neúprosném časovém limitu, který činí hru výzvou pro každého hráče.
Age of Defense
60%
Age of Defense

Cílem hry Age of Defense bude ubránit základnu před útočícími nepřáteli a přežít všech 40 kol. Po každém levelu získáte body, které vám poslouží pro vylepšení vašich zbraní.
Hero Quest
89%
Hero Quest

Hero Quest je vynikající strategie, ve které bude vaším úkolem putovat po světě a ničit hrady nepřátelských království. Posílejte do boje vaše dostupné bojovníky, používejte různá kouzla a snažte se v každém kole dobýt hrad nepřátel. Za získané body si pak vylepšujte schopnosti vašich bojovníků a zlepšujte ničivou sílu kouzel.
Cesta do Říma
88%
Cesta do Říma

Jedno rčení říká, že všechny cesty vedou do Říma. Jak tomu bylo doopravdy vám může být jedno, protože na vás čeká úkol tyto cesty doopravdy vybudovat. K dispozici budete mít několik dělníků, kteří pro vás budou pracovat a jim se musíte postarat o materiál jídlo a další potřeby. Aby jste na své misi uspěli, budete u hry Cesta do Říma potřebovat spoustu správných rozhodnutí, které musí přijít velmi rychle.
Wonder Defender
89%
Wonder Defender

Wonder Defender je vynikající online strategie, ve které bude v každém kole vaším úkolem pomoci mocnému čarodějovi ubránit jeho květinové království před vlnami útočících monster. Stavte kolem cesty obranné věže, používejte kouzla a nedovolte nepřátelům zničit vaše sídlo. Kouzla sešlete na hrací plochu tak, že pomocí myši nakreslíte na místo určení symbol patřičného kouzla. Za získané drahokamy si nakupujte nová kouzla a další upgrady.
Načíst další hry

© Gamesnici.cz 2011, Design and Hosting by © Webmont.cz