Kategorie Strategie

Galaxy Siege 3
80%
Galaxy Siege 3

Galaxy Siege 3 je dalším dílem populární hry, ve které se opět vydáte do hlubokého vesmíru. Tam na vás bude čekat spousta monster, se kterými budete bojovat o přežití a zároveň se pokusíte najít co nejvíce krystalů a dalších cenností. Svoji loď si můžete kompletně přestavět podle vašeho gusta, jediné co vás bude limitovat je stavební plocha a omezený rozpočet, který můžete navýšit po každé misi. Pro získání kvalitnějšího vybavení je potřeba navštívit obchod, nebo zkusit domácí výrobu z drahokamů, které občas ulovíte na svých cestách po galaxii.
Keeper of the Grove 3
94%
Keeper of the Grove 3

Braňte svoje drahokamy před nejrůznějšími nestvůrkami, které se vám je ve hře Keeper of the Grove 3 budou snažit ukrást. Jako dokonalá obrana poslouží čtyři typy věží, které dle vlastní úvahy rozmístíte na předem vyznačená místa a poté je můžete i vylepšovat. Celá hra je velmi příjemně zpracovaná a nabízí velmi vstřícně nastavenou obtížnost, které bude pro každého hráče výzvou, ale přesně není laťka nasazená přespříliš vysoko.
Janes Reality
83%
Janes Reality

Dalším oborem, ve kterém se Jane chce prosadit je developerská a realitní činnost. Začíná proto nakupovat levné pozemky a stavět na nich malé rodinné domky určené k pronájmu. Zároveň se musí postarat o elektrárnu a vodárnu, aby lidé v domcích měli zajištěny základní pohodlí.
Meče a Sandály 3
78%
Meče a Sandály 3

Meče a Sandály 3 je dalším pokračováním populární bojové flashovky, který plynně navazuje na předchozí díly. Vytvořte si svého gladiátora, různě ho vylepšujte a pokuste se porazit v soubojích na život a na smrt všechny vaše soupeře v aréně.
Age of Defense 3
71%
Age of Defense 3

U této online hry na vás čeká spousta válčení, které si užijete ve všech možných dobách. Na počátku na vás bude čekat pouze bojovník s prakem a kyjem, s nimiž budete muset zvítězit v prvních konfliktech. Dále už bude pouze na vás, kudy povedete svůj výzkum jednotek. Nebude to vůbec jednoduché, neboť u hry Age of defense 3 na vás čekají hned dva vylepšovací stromy. V prvním z nich budete získávat bojové jednotky a ve druhém pro změnu speciální dovednosti pro každého válečníka.
Cesta do Říma 3
95%
Cesta do Říma 3

I v dalším pokračování této hry na vás čeká nelehký úkol. Budete muset obnovit pustinu zničenou válkou a udělat z ní opět prosperující kraj. V první řadě budete muset sehnat dostatek stavebního materiálu a jídla, aby jste měli z čeho opravovat rozbité cesty a rekonstruovat spálené budovy. Pokud se vám to všechno povede, tak možná dojdete až do Říma.
 Cesta do Říma 2
89%
Cesta do Říma 2

Druhý díl herní série Cesta do Říma konečně přichází a nyní si ho můžete vychutnat v plné jeho kráse. Vašim úkolem opět bude postavit cestu do Říma a to pouze ze zdrojů, které naleznete v nejbližším okolí. A tak budete shánět dřevo, jídlo, kamení a další suroviny, abyste postavili cesty a mosty podle plánu. Také se budete muset vypořádat popadanými překážkami, stavbou nových a výkonnějších budov a to vše v neúprosném časovém limitu, který činí hru výzvou pro každého hráče.
Age of Defense
60%
Age of Defense

Cílem hry Age of Defense bude ubránit základnu před útočícími nepřáteli a přežít všech 40 kol. Po každém levelu získáte body, které vám poslouží pro vylepšení vašich zbraní.
Hero Quest
89%
Hero Quest

Hero Quest je vynikající strategie, ve které bude vaším úkolem putovat po světě a ničit hrady nepřátelských království. Posílejte do boje vaše dostupné bojovníky, používejte různá kouzla a snažte se v každém kole dobýt hrad nepřátel. Za získané body si pak vylepšujte schopnosti vašich bojovníků a zlepšujte ničivou sílu kouzel.
Cesta do Říma
88%
Cesta do Říma

Jedno rčení říká, že všechny cesty vedou do Říma. Jak tomu bylo doopravdy vám může být jedno, protože na vás čeká úkol tyto cesty doopravdy vybudovat. K dispozici budete mít několik dělníků, kteří pro vás budou pracovat a jim se musíte postarat o materiál jídlo a další potřeby. Aby jste na své misi uspěli, budete u hry Cesta do Říma potřebovat spoustu správných rozhodnutí, které musí přijít velmi rychle.
Wonder Defender
88%
Wonder Defender

Wonder Defender je vynikající online strategie, ve které bude v každém kole vaším úkolem pomoci mocnému čarodějovi ubránit jeho květinové království před vlnami útočících monster. Stavte kolem cesty obranné věže, používejte kouzla a nedovolte nepřátelům zničit vaše sídlo. Kouzla sešlete na hrací plochu tak, že pomocí myši nakreslíte na místo určení symbol patřičného kouzla. Za získané drahokamy si nakupujte nová kouzla a další upgrady.
Royal Squad
73%
Royal Squad

Royal Squad je velmi kvalitně zpracovaná obranná hra, ve které budete převeleni na Kojotí ostrov, kde budete čelit ohromné invazi nemrtvých legií. Pod vedením Temného Lorda se na váš budou po stovkách vrhat zombie, kostlivci, upíři, čarodějnice a spousta dalších monster, které bude potřeba zastavit silou, aby nikdo z nich nepronikl. Vaši domobranu bude tvořit jenom pár lučištníků, kouzelníků a bojovníků, pro které ovšem můžete sehnat spoustu vylepšení. Vašim hlavním trumfem, který vám mnohdy zachrání kůži, bude vaše magická síla, díky níž budete sesílat mocná kouzla a ovlivňovat tak bitvu ve váš prospěch.
Načíst další hry

© Gamesnici.cz 2011, Design and Hosting by © Webmont.cz